Betalingsinfo

Leverings- og betalingsbetingelser

Betaling

Vi leverer kun forudbetalte varer. Betaling foregår direkte på hjemmesiden som afslutning på din ordreafgivelse. Du kan betale med alle gængse kreditkort: Dankort, VISA, Mastercard m.fl. samt MobilePay . Vælg det kort, du ønsker at betale med i betalingsmodulet og følg instruktionerne på skærmen. Det skulle være brugervenligt, og det er det osse 🙂

Undtagelsesvist kan du også betale via MobilePay-overførsel til Dorthes mobilnr 6070 7525, men husk at informere os om det via mail: info@elkaerholm.dk, da ordren jo er registeret men ikke gennemført via hjemmesiden (dukker op som en fejl i vores system).

Har du ikke mulighed for at anvende nogle af disse muligheder, kan du undtagelsesvist benytte dig af almindelig kontooverførsel. Kontakt os på tlf: 6070 7525 for oplysning om kontonr. Så finder vi også ud af det.

 

Levering

Vi benytter for tiden GLS, hvor du selv kan vælge om varen skal leveres til din bopæl, din arbejdsplads eller en GLS Pakkeshop, du selv vælger. Vi leverer kun i Danmark. Modtagne ordrer modtaget inden kl 8.00 tirsdag pakkes og sendes samme formiddag. (I tilfælde af afvigelser pga helligdage eller andet orienterer vi på hjemmesiden.) Kunden modtager en sms og e-mail (hvis noteret i ordren), når varen er modtaget i pakkeshop, og igen når varen er klar til afhentning på den opgivne adresse. Det er meget vigtigt at varen afhentes straks eller senest samme dag af hensyn til at varens holdbarhed og kvalitet. Vi handler jo med raw-food!

 

Fortrydelsesret

Ifølge dansk lov er der ikke fortrydelsesret ved aftaler om levering af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres fysisk til dit hjem, bopæl eller arbejdsplads. Varer købt på www.elkærholm.dk, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, er omfattet af de generelle regler for fortrydelsesret.

 

Reklamation

Du har lov til at klage over fejl og mangler på en vare i op til to år efter du har købt den. Købelovens mangelsregler finder således anvendelse. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode. Det gælder selvfølgelig kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid ved at maile til os på: soeberg@besked.com med en beskrivelse af, hvad du mener, der er galt med varen. Den hyppigste årsag til reklamation er brud på kølekæden typisk fordi kunden har afhentet sin pakke i pakkeshoppen næste dag eller køleskabet ikke holder sig under 5 grader.

 

Persondatapolitik

De oplysninger vi får fra vores kunder, er udelukkende til internt brug. De bliver ikke videregivet til anden side.