Returret

Levering

GLS eller PostNord leverer til selvvalgt pakkeshop, direkte til dit hjem, bopæl eller arbejdsplads og kun i Danmark. Ved levering privat til erhverv tilbyder vi ikke genlevering, hvis ingen hjemme. Vi benytter GLS depositservice, hvor kunden anviser et sted hvor pakken må stilles på kundens ansvar. Dette gøres i feltet ordrebemærkninger i forbindelse med ordreafgivelsen i webshoppen.

 

Fortrydelsesret

Ifølge dansk lovgivning er der ikke fortrydelsesret ved aftaler om levering af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres fysisk til dit hjem, bopæl eller arbejdsplads. Varer købt på vores website: www.elkærholm.dk, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, er omfattet af de generelle regler for fortrydelsesret (hvilket er 2 år fra købsdato). Disse varer kan f.eks. være flaskepropper og lignende non-foodvarer.

 

Reklamation

Du har lov til at klage over fejl og mangler på en vare i op til to år efter du har købt den. Købelovens mangelsregler finder således anvendelse. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode. Det gælder selvfølgelig kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid ved at maile til os på: soeberg@besked.com vedlagt med en beskrivelse af, hvad du mener, der er galt med varen.